Private labels voor interieurzaken en -organisaties
Uw private label
Heeft u een meubelzaak, een grootwinkelbedrijf, een franchise- of retail-organisatie? Dan kunt u bij ons terecht voor uw private label. U kunt bij ons uw eigen collectie of concept laten ontwikkelen en produceren. Misschien wilt u ook de verkoop laten ondersteunen? Alles is bespreekbaar. Wij denken graag met u mee.
Exclusiviteit
U kunt erop vertrouwen dat ‘exclusiviteit’ een erewoord is. ‘Private’ betekent effectief ‘enkel en alleen voor u ontwikkeld en bestemd.’
U kunt de jarenlange expertise van ons team inschakelen. We doorlopen samen het ontwikkelingsproces.
- Waarmee kunt u zich onderscheiden?
- Hoe optimaliseert u uw concurrentieel voordeel?
Zo is uw private label een aanwinst voor uw assortiment én bedrijfsresultaat.
Voor alle marktsegmenten
U kunt uw private label geheel vrij (laten) ontwikkelen. U definieert het draagvlak. U selecteert de materialen, de stijl, de prijsklasse. Uw keuzemogelijkheden zijn quasi-onbeperkt:
- van een instapniveau tot de midden-hoog prijsklasse;
- een small-living, eigentijdse, moderne en klassieke stijl;
- een bekleding in stof en leer, het hout van massief en fineer;
- van enkele collectie tot een totaal interieurconcept;
- extra service zoals displaymateriaal en prijslijsten.
Ongeacht uw doelgroep, de doelstelling is ultiem wooncomfort voor uw klant.
Meer marge, meer winst
U bent verzekerd van een scherpe prijs-kwaliteit verhouding binnen uw marktsegment. Dat ligt immers ten grondslag aan ons businessmodel.
- Onze kwaliteit omvat alle aspecten van het private label proces: van de communicatie, de productie tot en met de dienst-na-verkoop.
- Onze prijs is te danken aan een weloverwogen outsourcing: wie van onze buitenlandse partners is het beste geschikt? Zo kunt u uw marge maximaliseren.
Lange termijn
U mag ervan uitgaan dat wij een lange-termijn relatie nastreven. Dat is inherent aan de cultuur van ons familiebedrijf. Vele gerenommeerde meubelzaken en organisaties werken met ons samen, de meeste al jarenlang. U snapt dat we geen namen kunnen noemen. Privacy is immers een essentieel deel van de private label deal.